علل عایق کاری لوله های انتقال آب
تمام لوله های شما می توانند از عایق بندی بهره مند شوند ، چه آنها آب سرد داشته باشند و چه آب گرم.

بهبود بهره وری انرژی
حتی اگر ناحیه شما به ندرت زیر انجماد فرو رود ، باز هم عایق بندی لوله های آب گرم شما می تواند مفید باشد.این به این دلیل است که آبگرمکن شما برای گرم کردن آب به انرژی نیاز دارد و وقتی آب در لوله ها بنشیند می تواند انرژی را به هوای اطراف پراکنده کند و آب خنک می شود.عایق بندی لوله اجازه می دهد تا آب بیشتر گرم بماند.
علاوه بر این ، اگر لوله به داخل خانه شما راه یابد ، گرمای بیش از حد به هوای داخلی منتقل می شود ، به این معنی که AC شما باید خیلی سخت تر کار کند و در نتیجه هزینه های مربوط به مصرف انرژی افزایش می یابد ، بنابراین عایق کاری لوله های شما حتی می تواند در این زمینه کمک کند.

دوش های راحت بگیرید
اگر لوله های آب گرم شما از قبل عایق بندی نشده باشند ، دمای آب شما از طریق لوله ها دو تا چهار درجه کاهش می یابد.این اتلاف گرما به این معنی است که دوش شما مدت زمان بیشتری طول می کشد تا گرم شود.
هرچه حمام شما از آبگرمکن دورتر باشد ، گرمای بیشتری از آب بین بخاری و دوش یا حمام از بین می رود.اگر دوست دارید دوش آب گرم بگیرید ، این می تواند یک عامل بسیار ناخوشایند باشد.غریزه شما ممکن است این باشد که از تنظیمات آبگرمکن استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که آب تا زمان رسیدن به حمام شما به اندازه کافی گرم است.
اما شاید لازم نباشد دمای آبگرمکن خود را بالا ببرید.در عوض ، فقط لوله ها را عایق بندی کنید تا میزان گرمای از دست رفته را کاهش دهید ، نه اینکه انرژی گرمایی بیشتری را مصرف کنید.

عایق کاری لوله های انتقال آب
این مزایا نشان می دهد که چرا لوله های آب همه شما عایق کاری می شوند.خوشبختانه ، عایق لوله معمولاً هزینه زیادی برای مواد ندارد و شما می توانید نصب آن را توسط یک متخصص انجام

عایق کاری لوله مسی با عایق الاستومری

دهید ، بنابراین وقت با ارزش شما را نمی گیرد.پس از یک عایق کاری حرفه ای سریع ، می توانید از تمام مزایای توضیح داده شده در بالا بدون پرداخت هزینه هنگفت استفاده کنید.
پس از عایق بندی صحیح لوله های آب ، می توانید با خیال راحت ترموستات آب گرم خود را حدود پنج درجه کاهش دهید.با این کار ۵-۱۰٪ اضافی در قبض آب گرم سالانه شما صرفه جویی می شود.به احتمال زیاد ، شما حتی تفاوت را متوجه نخواهید شد!

عایق بندی لوله های آب سرد
در حالی که در این کار هستید ، ممکن است عایق بندی لوله های آب سرد خود را نیز در نظر بگیرید.
اگر در آب و هوای خنک تر و در معرض یخ زدگی زندگی می کنید ، عایق بندی ، لوله های آب سرد را از یخ زدگی محافظت می کند.لوله های آب یخ زده باعث تعمیرات پرهزینه و ناامیدکننده می شوند ، بنابراین می خواهید از وقوع آن جلوگیری کنید.
در آخر اینکه ، عایق بندی آن لوله های آب سرد به سرد نگه داشتن آب سرد شما کمک می کند.لوله های عایق نشده ممکن است در گرمای یک روز تابستان گرم شوند و باعث شود آب سرد شما ولرم شود.با عایق بندی آنها ، آب سرد شما خنک و گوارا می ماند.

عایق لوله
عایق کاری لوله های آب گرم همچنین به شما در کاهش مصرف آب تازه و تمیز کمک می کند.با رشد جمعیت ، آب به کالایی گرانبها تبدیل شده است.در مناطق مستعد خشکسالی ، کاهش مصرف آب از اهمیت بیشتری برخوردار است.
لوله های آب گرم با عایق بندی مناسب به این معنی است که هر بار که به آب گرم نیاز دارید ، آب کمتری مصرف می کنید.بدون عایق کاری ، آب گرم لوله های شما به سرعت سرد می شود.این باعث می شود هر بار که برای لباسشویی ، ظرف یا استحمام به آب گرم نیاز دارید ، آب بیشتری بگیرید.عایق کاری ساده به شما امکان می دهد بدون نیاز به کوتاه کردن دوش یا تغییر سبک زندگی ، در مصرف آب صرفه جویی کنید.

About The Author

sidebar-cta-repairs
sidebar-cta-careplan
sidebar-cta-installations

Comments

More Posts You May Find Interesting