فواید لوله های پی وی سی
لوله پی وی سی محصولی از فناوری مدرن است که از خدمات قابل اعتماد و با دوام را به کاربران مختلف از جمله پیمانکاران مهندسان و اپراتورها صنایع و تاسیسات مناطق آبیاری ارائه می دهد. تعدادی از مزایای عملکرد به این معنی است که لوله های پی وی سی اکنون جایگزین بسیاری از مواد سنتی شده اند.

وزن سبک
لوله های پی وی سی از لحاظ وزنی وزن فوق العاده ای نسبت به مواد جایگزین لوله کشی دارند .وزن نسبتا پایین لوله کشی به این معنی است که نصب کنندگان کمتر آسیب مبینند و اگرچه ممکن است یک تیم از کارگران یا بالابر های مکانیکی حمل یک قسمت بزرگ از لوله های فلزی را انجام دهند.لوله های پی وی سی بسیار سبک هستند به طوری که یک شخص به راحتی می تواند یک قطعه بلند را حرکت دهد .این بدان معنی است که تعداد نصب کمتری لازم است و افراد استخدام شده می توانند نسبتا سریعتر از آهن یا فولاد لوله کشی را نصب کنند.وزن کمتر همچنین به معنای حمل و نقل ارزان تر است زیرا اکثر شرکت های حمل و نقل از نظر وزنی هزینه میگیرند .این امر همچنین امکان بارگیری بارهای (لوله های بیشتر)را فراهم می کند. جهت خرید از تولید کننده لوله پی وی سی اینجا کلیک کنید.

فواید لوله های پی وی سی
انغطاف پذیری
مقاومت لوله پی وی سی در برابر شکست یک مزیت و عملکرد بسیار مهم است . درحالی که لوله های پی وی سی از ترکیب سفت وسخت پی وی سی ساخته شده اند.
خود لوله پی وی سی توانایی تسلیم تحت بارگیری و بدون شکستگی را دارد .لوله ها ی پی وی سی در مواردیکه مدول الاستیسته لوله های پی وی سی یک مزیت عمده برای کاربرد های مدفون است.به ویژه در موادی که حرکت خاک یا ارتعاش پیش بینی شده است. درکاربرد های فشار مدول الاستیسیته پی وی سی نیز از شدت موج فشار یعنی چکش آب میکاهد

اتصالات ضد آب
یک نیاز اصلی برای همه کاربرد های لوله کشی فشردگی درز است. لوله های پی وی سی با اتصالات سیمانی واشر یا حلقه ای با فشار عمیق در دسترس هستند. اتصاات لوله ای پی وی سی واشر به طور دائم از محصولات لوله های سنتی در سرویس واقعی بهتر عمل می کنند.لوله های پی وی سی نیز اکنون با اتصالات فیوژن در دسترس است تا یک خط لوله کاملا مهر و موم شده یکپارچه به ویژه برای تاسیسات بدون تراشه و مکان های آلوده مناسب باشد.

ضریب اصطحکاک
هنگام طراحی سیستم های لوله کشی یکی از اصلی ترین نگرانی ها میزان جریان و فشار است . لوله های پی وی سی سطح صاف تری از دیوار را ایجاد میکند که اصطحکاک سیال و مقاومت دربرابر جریان را کاهش می دهد.
این صافی هیدرولیکی مانع تجمع لجن در لوله های فاضلابی و در واقع از بین بردن سل و پوسیدگی در شبکه های توزیع آب می شود .نتایج نهایی به طور قابل توجهی پایین تر هزینه های تعمیر و نگه داری و عملکرد برتر در طول عمر لوله های پی وی سی است .

مواد ایمن
لوله پی وی سی ماده ای غیر سمی و ایمن است که بیش از نیم قرن از آن استفاده می شده است.این پلاستیک همچنین بیشترین مورد آزمایش پلاستیک در جهان است.

طول های طولانی

لوله های پی وی سی به طور معمول درطول۶ مترتهیه میشود اما در صورت لزوم میتواند در سایر طول ها نیز تهیه شود. این درمقایسه با سایر محصولات لوله تعداد اتصالات مورد نیاز را کاهش میدهد.اتصالات کمتر امکان نصب سریعتر و کارآمدتر اصطحکاک هیدرولیکی و فرصت کمتری برای نشت را فراهم می کند.

About The Author

sidebar-cta-repairs
sidebar-cta-careplan
sidebar-cta-installations

Comments

More Posts You May Find Interesting